סושיאל ישראל מתחייבת למחירים הכי זולים

שבע דרכים למינוף חשבון האינסטגרם שבע דרכים למינוף חשבון האינסטגרם

שבע דרכים למינוף חשבון האינסטגרם

18 אוגוסט, 2019 by Leave your thoughts

שבע דרכים למינוף חשבון האינסטגרם

רשת חברתית מושתתת ויז’ואל -זו ההגדרה היבשה (גם אם לא מילונית) של הרשת החברתית  אינסטגרם.

רשת האינסטגרם היא כבר מזמן לא רק – “רשת חברתית מושתתת ויז’ואל”, אלא תופעה חברתית אוניברסלית, כזו שחוצה תרבויות וגלובוס.

בכדי לדייק את הדברים, אינסטגרם לא המציאה דבר, היא השתמשה בתכונות אנושיות בסיסיות ושכללה אותן לכדי שלמות – קדושת המראה החיצוני והצורך לראות ולהיראות.

מטבע הדברים וביחס ישיר לצמיחה של אינסטגרם היא משכה בעלי אינטרסים כלכליים והפכה לזירה עסקית עקובה מדם.

האתגר- כיצד ניתן למנף את החשבון העסקי  ולבלוט בין מיליוני המשתמשים באינסטגרם?

איכות תמונות ותכנים – תעלו תמונות איכותיות, תשתמשו בתוכנות עריכה (VSCO, UNUM, FACETUNE ועוד רבות טובות). שימו לב, תמונות מלאכותיות מדי עלולות לייצר אנטגוניזם. תנסו לשלב הומור- מעת לעת תעלו תמונות הומוריסטיות שקשורות לעולם התוכן שלכם. תקדישו מחשבה ותשקיעו במלל הנלווה לרבות הגהה (גם כשמדובר על כיתוב בלועזית) ופיסוק תקני. תהפכו את הדף לאטרקטיבי באמצעות מבצעים/הנחות/הטבות ייחודיים לאינסטגרם. ככל שמתאפשר  תעלו סרטונים של לקוחות מרוצים, שמדברים בשבחכם.

תזמון–  קריטי לתזמן את העלאת התוכן  (האיכותי, כן?) שלכם בשעות הפעילות של קהל היעד. לשם כך נדרשת עבודת ניתוח והכנה מקדימה, תשתמשו בכלי ה Analytics , שאינסטגרם מתחזקת לטובת בעלי החשבון העסקי.

מעורבות– תגיבו לתגובות של העוקבים שלכם, באופן הזה תשיגו שלוש מטרות :

  1. הפרמטר של המעורבות חשוב, מנוטר על ידי האלגוריתמים של אינסטגרם ומסייע לחשיפה האורגנית של החשבון (חשיפה אורגנית- חשיפה, שאינה ממומנת).
  2. “תרגישו” את קהל היעד שלכם, מה עובד? מה פחות עובד?
  3. הליכות ונימוסים- פנו אליכם, תענו! ובנימה רצינית יותר- תשרו אווירה “מוטת לקוח”, תגרמו ללקוחות שלכם להרגיש ששומעים אותם, שהם חשובים ובאופן הזה תגדילו את הסיכוי לסגור את מעגל המכירה.

תעודדו תגובות, תשאלו שאלות, תפרסמו סקרים  תעשו הכל כדי להגביר את אחוזי המעורבות בפוסטים שלכם.

שיתופי פעולה-תקשרו קשרים עם נותני שירותים משלימים, מאותם עולמות תוכן , או אפילו עם כאלו, שפונים לאותו קהל יעד- תפנו הדדית בין החשבונות.

חדשנות– האינסטגרם היא רשת חברתית מתחדשת, מעת לעת היא משיקה יישומים חדשים, תתעדכנו ותשתמשו בהם:

  1. ההערכה היא, שהאלגורתמים של אינסטגרם מתעדף דפים, שמשתמשים ביישומים החדשים ומסייע בצמיחה האורגנית שלהם.
  2. באופן כללי, פרופיל המשתמשים באינסטגרם הם צעירים וחדשניים- תשתמשו “בחידושים ובהמצאות” של האינסטגרם, הם יתרשמו.

יישומים מומלצים:

  1. “ווידאו לייב”- אפקטיבי מאד עם שימוש נכון, רון קובי ראש עיריית טבריה ניצח באמצעות העלאה קונסיסטנטית של שידורים חיים את הבחירות. תתכוננו לפני העלייה לאוויר עם דף מסרים. לא מצפים מכם “לעבור מסך” כמו יונית לוי, יחד עם זאת שידור מהוסס, מגומגם, תקוע או “מדוקלם” יבריח צופים ולא ימשוך אותם.
  2. תגיות הקבצה (השאטאג)- עסקנו בהרחבה בנושא במאמר מקביל (האשטאג (Hashtag) – כלישיווקי). בקצרה, השאטאג עובד ויעיל ככל שמדובר על האינסטגרם– תשמשו בו בתבונה.
  3. הסטורי הוא, סרטון קצר (או תמונה) , שבא לשקף את “מאחורי הקלעים” של בעל הדף. הצצה בלתי אמצעית וברת חלוף (נמחק לאחר 24 שעות) “לחיים עצמם”.

התאמות– תעשו התאמות תוך כדי תנועה, תגיבו לשטח. חשוב, שלא “להתאהב” בקונספט או בדרכי הפעולה שקבעתם מראש.

SOCIAL ISRAEL– קידום ממומן של תוצרי אינסטגרם הוא המומחיות שלנו. רבותי, היופי באינסטגרם מוכר! זאת עובדה, הדרך שלכם “לייפות” את חשבון האינסטגרם שלכם באמצעות רכישת עוקבים חדשים, לייקים  ישראלים איכותיים ועוד  עוברת דרכנו. נעמיד לרשותכם ניסיון של שנים ברשתות החברתיות תוך כדי שמירה על דיסקרטיות ורמת מחירים נמוכה.

בהצלחה

Social Israel

 

× כיצד נוכל לעזור?