סושיאל ישראל מתחייבת למחירים הכי זולים

קניית תוצרי אינסטגרם- כל הסיבות קניית תוצרי אינסטגרם- כל הסיבות

קניית תוצרי אינסטגרם- כל הסיבות

5 יוני, 2019 by Leave your thoughts
“תמונה אחת שווה אלף מילים”, קונפוציוס . אינסטגרם, הושקה בתחילת העשור (2010) ללא יומרות מיוחדות. ציפיות לחוד ומציאות לחוד, הרשת החברתית התפשטה כאש בשדה קוצים ובקצב גידול רצחני חצתה את קו מאתיים מיליון המשתמשים במהלך בזק של כשלוש שנים. השילוב בין בעלי אינטרסים כלכליים לבין הכוח העולה בשמי הרשתות החברתיות היה בלתי נמנע. כיום, מהווה הרשת מקום מפגש ווירטואלי בר קיימא למיליוני משתמשים ישראליים ולמיליארדים נוספים ברחבי העולם. האינטרנט רווי במאמרים/בלוגים , שכל תכליתם להסביר- מדוע רכישת לייקים/עוקבים לאינסטגרם איננה אפקטיבית. חשוב לזכור- כולם מדברים מפוזיציה, הכתיבה הרהוטה והטיעונים המנומקים נגועים באינטרס האישי של הכותב (גם כותב שורות אלו, למען הגילוי הנאות). מנהלי דיגיטל יתקפו בחירוף נפש תופעה, שלהבנתם גודעת את הענף עליו הם יושבים. בשורות הבאות אציג מבחר טיעונים שדגמתי מרחבי הרשת (רובם חוזרים על עצמם) ואגיב עליהם. לייקים לא אפקטיביים, של קהל שהוא לא באמת קהל היעד נכון, הלייקים שאתם קונים עבור קהל היעד אינם אפקטיביים בפני עצמם. אבל (וזה אבל גדול)…. שיווק ופסיכולוגיה שזורים בחוט השני, המטרה בסופו של יום היא למשוך את קהל היעד המטורגט שלנו. בהשאלה מתחום הקולינריה- אם ייקלע סועד מזדמן לרחוב בו שתי מסעדות סמוכות, אחת מלאה אדם ואילו השנייה ריקה הוא לעולם יעדיף לסעוד את ליבו במסעדה המלאה. חוכמת ההמונים, אפקט העדר you name it! , העיקר, שזה עובד. האלגורטמים של אינסטגרם מזהה חשבונות פיקטיביים ופועל לסגירתם, השקעתם לריק! נכון מאד, אינטסגרם נלחמת בתופעת החשבונות הפיקטביים, האלגורטמים שלה “חכם” מספיק כדי לאתר אותם. אז? צריך לדעת עם מי לעבוד, אנחנו ב Social Israel מחזיקים במאגר של משתמשים ישראליים לגיטימיים. התוצרים שתרכשו מאתנו אפקטיביים ילוו אתכם לאורך כל הדרך ויסייעו בקידום הדף שלכם. חוסר הלימה בין הלייקים בדף לבין תוצרי אינסטגרם בפוסט הבודד באמת בעיה, שוו בעיניכם תסריט של דף בית שמונה עשרת אלפים לייקים ופוסטים ,”שגרפו” עשרה לייקים בלבד. במקרה הטוב- צורם לעין ,במקרה הרע- אינסטגרם תזהה את האנומליה ותוריד את רמת החשיפה שלכם. אז? איזון רבותי, איזון. ראשית, תחלקו את הלייקים, שקניתם בין דף הבית לפוסטים בודדים לצורך העניין- 5,000 לדף הבית והיתרה מפוזרים בין הפוסטים. שנית, אנחנו ב Social Israel , מאמינים בפתרונות הוליסטיים, שלמים. לצד המהלכים השיווקיים של רכישת תוצרי אינסטגרם אנחנו ממליצים על מהלכים שיווקיים ממומנים שיכללו פנייה ממוקדת לקהל יעד מפולח . העיקרון הוא, שקל יותר (מנקודת המבט של הלקוח) להשלים את מעגל הרכישה אל מול בית עסק, שמשדר יוקרה והצלחה ,שרחמנא לצלן באים לידי ביטוי באינסטגרם בתצורת לייקים ועוקבים. עניינים של מוסר מוסר הוא מושג חמקמק, בלתי ניתן למדידה בערך מוחלט. שיפוטיות בצד, האם ניסויים על בעלי חיים לטובת רקיחת בושם חדש היא מוסרית? שיפוטיות בצד, האם הרג בעלי חיים ופשיטת עורם לטובת ייצור נעליים או מעילים ,מוסרי? שיפוטיות בצד, האם העסקה של מיליוני ילדים בתת היבשת ההודית, בתנאים מחפירים לטובת ייצור נעליים בזול, מוסרית? שיפוטיות בצד, האם שימוש בנערה חצי מעורטלת לצורך פרסום משקה קל , מוסרית? לגופו של עניין, המוסר שהמצקצקים בלשונם מנפנפים בו הוא לכל היותר מוסר כפול. לסיכום, האינסטגרם היא רשת חברתית מושתתת ויז’ואל – היופי (מה לעשות?), מושך את העין. אנחנו ב Social Israel, נעשה ככל שביכולתנו בכדי “לייפות” את חשבון האינסטגרם שלכם ולקדם אותו, תוך כדי שמירה קנאית על הדיסקרטיות שלכם.  
× כיצד נוכל לעזור?