סושיאל ישראל מתחייבת למחירים הכי זולים

אינסטגרם- הגדלת מספר עוקבים אינסטגרם- הגדלת מספר עוקבים

אינסטגרם- הגדלת מספר עוקבים

5 יוני, 2019 by Leave your thoughts
האינסטגרם היא רשת חברתית מתפתחת, ככל שההגדרה “מתפתחת” תקפה בהקשר של רשת חברתית מבוססת, שמונה יותר ממיליארד משתמשים ברחבי העולם. מתפתחת או מבוססת ? זאת השאלה! (כפרפרזה “להמלט” האלמותי של שייקספיר כמובן). שאלה מעניינת, נעסוק בה במאמר עתידי- לעת עתה נסתפק בצומחת. האינסטגרם הינה רשת חברתית בצמיחה: הגידול העצום במספר המשתמשים (שמעלים מצדם כמויות בלתי נתפסות של פוסטים) שינה את פני הזירה (והאלגוריתמים..) . אם בעבר (הלא רחוק יש לציין), טור העוקבים היה עולה בצורה לינארית בהתאמה להעלאה סדורה של תכנים טובים- אין זה המצב כיום. לצד הקושי בהגדלת מספר העוקבים, התחדדו התועלות שגלומות במספר עוקבים גבוה:
  • הרחבת מעגל הקונים הפוטנציאלים.
  • בולטות הפרופיל אל מול פרופילים מתחרים.
  • האינסטגרם היא כידוע רשת חברתית מושתתת וויז’ואל- “היופי שולטטט”.. הגדלת מספר העוקבים היא דרך מצויינת “לייפות” את חשבון האינסטגרם העסקי שלכם.
  • חוכמת ההמונים- מושג ניו אייג’י , שמבוסס למעשה על אינסטינקט אנושי עתיק. אם כולם (או הרבה) מלייקקים, עוקבים ומגיבים – גם אני אקפוץ על העגלה.
ליקטנו עבורכם מספר דרכי פעולה להגדלת מספר העוקבים שלכם: שימוש ביישומים Instagram insights הכלי החשוב ביותר, שעומד לרשות בעל הפרופיל העסקי באינסטגרם. באמצעותו, ניתן לנתח מעורבות בפוסטים – אילו פוסטים גרפו לייקים? תגובות? מי המגיבים? מה סוג התכנים? מהן שעות הפעילות של קהל היעד? וכהנא וכהנא. על בסיס הניתוח, ניתן להגיע לתובנות, לגנוז פוסטים לא אפקטיביים ולשכלל דרכי פעולה שעובדות. האשטאג- רבות סופר, דובר ונכתב על תגיות ההקבצה (hashtags ) – נולדו ברשת החברתית טוויטר “וחצו את הקווים” לשאר הרשתות. לעומת הפייסבוק , באינסטגרם השימוש בתג הקבצה לצרכים שיווקיים עדיין יעיל (הסיבות- במאמר נפרד) . לטובת הקוראים שנחתו כרגע מהמאדים נציין, שמדובר בדרך לקטלוג תכנים על בסיס טקסט. לצורך ההמחשה- תיוג על בסיס גאוגרפי של חנות תבלינים בתל באביב. השימוש בהאשטאג #תל_אביב יעלה את סיפורה. קידום ממומן חלק גדול מהקושי לגייס ולהגיע לעוקבים חדשים נובע מהמודל העסקי של אינסטגרם- הקידום הממומן. השילוב בין קמפיינים ממומנים לבין התובנות שמתקבלות מניתוח ה Instagram insights אפקטיבי. בעל המאה הוא בעל הדעה, אתם תקבעו לאיזה קהל יעד פונים- גיל, מין, מיקום גאוגרפי, תחומי עניין ועוד פילוחים כיד הדמיון הטובה (אינסטגרם יודעים עלינו הכל כידוע..). תפנו לעוקבים הפוטנציאליים בשעות הפעילות שלהם, תתקנו (או תזנחו) קמפיינים כושלים ותחזקו את הקמפיינים המוצלחים . צד נוסף של הקידום הממומן הוא רכישת תוצרים- קניית לייקים לאינסטגרם , קניית עוקבים לאינסטגרם . הקורא המזדמן, יתפלא לדעת עד כמה מהלכים שווקים שכוללים רכישת תוצרים נפוצים.. לצורך ההמחשה אמנים מפורסמים , נוהגים לרכוש לייקים ותגובות ליוטיוב בעבור שירים חדשים. כפי שציינו- האינסטגרם מושתתת וויז’ואל, אנחנו ב Social Israel נשתמש בניסיוננו רב השנים ובצורה דיסקרטית, אמינה ומתאימה לכל כיס – נהפוך את פרופיל האינסטגרם שלכם “ליפה” הרבה יותר.  
× כיצד נוכל לעזור?