סושיאל ישראל מתחייבת למחירים הכי זולים

ניהול נכון של חשבון אינסטגרם עסקי ניהול נכון של חשבון אינסטגרם עסקי

ניהול נכון של חשבון אינסטגרם עסקי

11 מאי, 2019 by Leave your thoughts
ניהול חשבון אינסטגרם עסקי“תמונה אחת שווה יותר מאלף מילים” קונפוציוסברוכים הבאים לזירה העסקית החדשה – האינסטגרם, המאמר יתמקד בכללי אצבע לניהול נכון של החשבון העסקי שלכם.קידום אורגנילחשבון עסקי יש יתרונות וחסרונות, החיסרון העיקרי מתבטא בקושי בקידום אורגני, שלא עולה בקנה אחד עם המודל העסקי/כלכלי של אינסטגרם– הקידום הממומן, מכאן  הקושי בקידום.יחד עם זאת, גיבשנו To do list  בניהול הדף, שעשויים לסייע במאמץ האורגני.BIO ונראות של הדף– הפרופיל העסקי מאפשר להרחיב יותר באזור הביוגרפיה ומאפשר הוספת קישור לנכס וירטואלי אחר שברשותכם (דף נחיתה, אתר) והוספת פרטי קשר. ה BIO אם כן, מהווה נקודת מפגש ראשונית בין החברה ללקוח הפוטנציאלי.הביוגרפיה, היא כרטיס הביקור של החברה ולכן נדרשת חשיבה ודיוק בכתיבה שלה: פרטים כלליים על תחום העיסוק, פירוט התועלות , הצגת דמויות מפתח, הצגת המוצר המוביל וכיוצא באלו. המטרה בסופו של דבר היא “לשכנע” ללחוץ על כפתור ההתקשרות ולקבל “ליד” למכירה.תמונת פרופיל– חלק חשוב, מכרטיס הביקור של החברה. תמונת הפרופיל צריכה לשדר אמינות ויושר, תמונה מרוטשת ומלאכותית מדי עלולה לשדר את המסר ההפוך ולהשאיר את כרטיס האשראי של הלקוח בפוטנציה ספון בתוך הארנק.אז, אל “תסתתרו” מאחורי תמונת נוף או טבע- תציגו את עצמכם (כאמור ללא ריטוש מוגזם). יחד עם זאת, ככל שמדובר במותג חזק ומשמעותי הלוגו שלו כתמונת פרופיל יעשה את העבודה.קישורים ממדיות אחרות– תפנו לאינסטגרם (וממנו) מפרופילים עסקיים אחרים שלכם : פייסבוק, יוטיוב, אתר אינטרנט. קישורים הדדיים מעלים את רמת האורגניות (בכל המדיות) מצד אחד ומצד שני מעלים את כמות “צמתי ההחלטה” ללקוחות שלכם ומשם עולה הסיכוי, שהם יקבלו את “ההחלטה הנכונה” ויקשרו עסקה.תכנים– שם המשחק באינסטגרם הוא הוויז’ואל. אתם נדרשים  למצוא את נקודת האיזון בין תמונות עסקיות גרידא שמציגות ומקדמות את המוצרים/שירותים שלכם לבין תמונות קלילות יותר שמתכתבות עם עולם התוכן שלכם.תקפידו על איכות תמונה וזווית צילום.גימיקים – תנסו למצוא את הדרכים לבלוט: סרטונים של לקוחות ממליצים, מבצעים והטבות בלעדיות ללקוחות האינסטגרם, הגרלות בין משתפי פוסטים  ועוד.שימוש בפיצ’רים – הסטורי הוא אחד היישומים האטרקטיביים שיש לאינסטגרם להציע. הקונספט של פוסט תחום בזמן , שאמור לשקף את “מאחורי הקלעים” מוכח כמושך קהל ומעודד מעורבות. יישום אטרקטיבי נוסף , מעודד מעורבות הוא השידור החי. העוקבים מגיבים להתרחשויות בזמן אמת ומרגישים שהם חלק אינטגראלי מההצגה. טרם העלייה לאוויר,  תעשו “שעורי בית” תכינו דף מסרים בסופו של דבר אתם צריכים “להחזיק ” שידור. לא מצפים מכם לפזר אבק כוכבים, יחד עם זאת שידור שאינו קולח ישמש כחרב פפיות ועלול “להבריח” צופים. תתאמנו- בסוף תצליחו.Insight– כלי שובר שוויון ששימוש נכון בו מסייע להכיר (היכרות אינטימית כמעט) להבין את קהל היעד שלכם. מיהם העוקבים שלכם? מהם הרגלי החיבור שלהם לאינסטגרם? לאלו פוסטים “התחברו”? לאילו פחות? מידת מעורבותם? ועוד. התשובות לשאלות אלו יעזרו לכם למקד ולדייק את הפרסומים העתידיים .שיתופי פעולה – הפניות הדדיות ביניכם לבין נותני שירותים/מוצרים משלימים או מאותו עולם תוכן.האשטאג (תגיות הקבצה) – אמצעי נפוץ (לא רק באינסטגרם) לקטלוג ברשת. תיחום מילה או מחרוזת מילים (נכתבת ברצף או שהמילים מופרדות באמצעות קו תחתון _) על ידי שתי סולמיות (#). כל משתמש אינסטגרם, שיחפש את ההאשטאג שבו השתמשתם, ייחשף לתוכן שלכם.מעורבות- כל הצעדים שפורטו אמורים בסופו של דבר להתכנס ולייצר מעורבות של העוקבים שלכם. זהו הפרמטר החשוב ביותר בהקשר של קידום אורגני. האלגורתמים של אינסטגרם מודד מעורבות על בסיס- כמות התגובות, כמות סימוני הלייק, שיתופים  ו”זמן מסך” אל מול הפוסט. תעודדו מעורבות גם באמצעות שאילת שאלות, פרסום סקרים .הנגשה- תגיבו למגיבים, תעודדו שיח פורה ומכבד, תגובות נוספות יגיעו.קידום ממומןאינסטגרם היא חברה בבעלות פייסבוק , ממשק המודעות הממומנות בין שתי הפלטפורמות זהה. למעשה, חשבון הודעות ממומנות של פייסבוק הוא תנאי מקדים להשקת קמפיין ממומן באינסטגרם. הזהות הכמעט מוחלטת בין הפלטפורמות בהקשר הזה יכולה לאפשר הרצת קמפיינים זהים (כמעט) בשתי הרשתות החברתיות. יחד עם זאת, האופי של אינסטגרם ופרופיל המשתמש שונים מאלו של פייסבוק . ככלל,המודעות הממומנות בפייסבוק הן ישירות ומכילות תכנים שיווקיים אגרסיביים ואילו המודעות באינסטגרם מכילות תכנים שיווקיים עדינים  ומתוחכמים יותר מבוססי אימאג’- טקסט out , פנייה לרגש באמצעות ויז’ואל in.  אינסטגרם (שוב, כמו פייסבוק) מאפשרת לתחום בזמן ובמחיר את הקמפיין הפרסומי.סוגי מודעות כל ההודעות הממומנות באינסטגרם מסומנות בתגית  “sponsored” כחולה.במודעות הממומנות של אינסטגרם ניתן לשבץ כפתורי פעולה, לחיצה עליהם תפנה לנכס ווירטואלי אחר שבבעלותכם (אתר הבית, דף נחיתה). מודעת תמונה- המודעה הבסיסית ביותר, פנייה חזותית לקהל היעד – נהוג לשלב בה כפתור פעולה.מודעת קרוסלה- כוללת סדרה של תמונות, המעבר ביניהן נעשה באמצעות דפדוף והמשתמש “מונע” לפעולה באמצעות כפתורי הפעלה שמשולבים בהן.מודעת וידאו-  שילוב של קול, תמונה ותנועה.פילוח ומיקוד בדומה לפייסבוק, אינסטגרם מאפשרת פנייה ישירה ואפקטיבית לקהל יעד מפולח.פילוח נכון של קהל היעד קריטי להצלחת הקמפיין, נהוג לבסס אותו על שני פרמטרים:
  1. היכרות מוקדמת של המפרסם עם קהל היעד שלו.
  2. כלי ה insight שהוצג בשורות מעלה.
פילוח נכון יתבסס על מאפייני גיל, מגדר, תחומי עניין, מעמד סוציו אקונומי, איזור גאוגרפי ועוד.חשוב להתאים את זמני הופעת המודעות לזמני הגלישה של קהל היעד.לדוגמא, פנייה לקהל יעד צעיר לא תהיה אפקטיבית אם היא תתבצע בשעות הבוקר, בזמן שהוא פוקד את ספסל הלימודים.ניתוח ממצאים וביצוע התאמותבחינת הביצועים והאפקטיביות של הקמפיין, תתבצע באמצעות ה insight .מה “עשו” המודעות? בכמה עלו המכירות? כמה “לידים” התקבלו? כמה השתמשו בכפתורי הפעולה?ממצאים לשביעות רצון המפרסם, יביאו להחלטה להמשיך באותה הדרך ולעשות “עוד מאותו דבר”.ממצאים טובים פחות, יובילו חזרה “לשולחן השרטוטים” ויכללו שינויים כמו :”טרגוט” מחדש, שינוי תקציבי, שינויים בזמני ההצגה של המודעות בחינה מחודשת של התכנים ועוד.Social Israel אנחנו, ב Social Israel  מאמינים בפתרונות הוליסטיים- שלמים.הנראות חשובה בכל הרשתות החברתיות, באינסטגרם שהיא רשת חברתית מבוססת ויז’ואל היא מקבלת משנה תוקף.הנראות באה לידי ביטוי בטיב התכנים שלכם, בחדות התמונות, במסר שהן מעבירות, תמהיל הצבעים, עד כמה הן מתכתבות עם המוצרים/שירותים , אמינות ועוד.הנראות מורכבת גם מכמות העוקבים שלכם, מידת המעורבות שלהם, לייקים ושיתופים .אנחנו ב Social Israel מתמחים בצד השני של הנראות.אנחנו מציעים ובמחירים חסרי תחרות:רכישת לייקים לאינסטגרםרכישת עוקבים לאינטסגרםהגברת מעורבותוהכל באמצעות  חשבונות אמתיים ישראלים ואמינים.אנחנו ב Social Israel מאמינים ויודעים צעדים שיווקיים כפי שפורטו, יביאו לכדור שלג חיובי ישדרו “ווייב” של חוכמת ההמונים ויתורגמו בסופו של דבר לעוד עוקבים שיובילו לרווחים כלכליים .בהצלחה!Social Israel
× כיצד נוכל לעזור?