מדריך לקניית לייקים וחברים לפייסבוק כללי מדריך לקניית לייקים וחברים לפייסבוק
מדריך לקניית לייקים וחברים לפייסבוק
פייסבוק- המדריך לקניית לייקים וחבריםפייסבוק היא הרשת החברתית הוותיקה והחזקה מכולן, הנתונים היבשים מצביעים על 2 מיליארד משתמשים רשומים ברחבי העולם וכמחצית מהם, פעילים בה על בסיס יומי.פייסבוק חצתה את הקווים ומתוך הרשת החברתית התהוותה תופעה חברתית – מדורת השבט.כולם משתמשים בפייסבוק, הפלטפורמה עוברת כחוט השני בין כל המעמדות בחברה – עשירים לצד עניים ובתווך מעמד הביניים.אין ספור אזכורים במדיות הקלאסיות (קולנוע, רדיו, טלוויזיה וכו) מיצבו את פייסבוק כתופעה תרבותית .פייסבוק אם כן, היא תופעה חברתית תרבותית גלובאלית.המפלצת שיצר צוקרברג הפכה לזירה שמכילה את כולם:תמונות חתונה שמעלה זוג טרי ונרגש, איחולי יום הולדת, זירת התגוששות בין פוליטיקאים, מוסדות מוניציפליים/שלטוניים, כלי להעברת מסרים דתיים ודפים עסקיים.חברות, בתי עסק ונותני שירותים “גילו” את הפוטנציאל העסקי שגלום במדורת השבט.הקידום הממומן הפך למודל העיסקי שעליו מושתתת פייסבוק – קידום ממומן בפייסבוק.לצד הקידום הממומן פורחת תעשייה של רכישת לייקים וחברים לפייסבוק.הנחת העבודה היא שעיבוי הדף העסקי / פוסטים ספציפיים תייצר מצג של חוכמת ההמונים ותגרום לתופעת “כדור שלג” (חיובי) של חברים ולייקים נוספים .איך בוחרים ספק?מכירת תוצרי פייסבוק התפתחה לתעשייה של ממש, חלק מנותני השירותים (כמו בכל תחום עסקי) אינם אמינים.בחירת ספק מהימן הוא תנאי הכרחי להצלחת המהלך, כללי אצבע לבחירת ספק:- המלצות- אין חכם כבעל ניסיון, תישענו על ניסיון של אנשים שאתם סומכים עליהם.
- שימוש ב PayPal – עדיף להשתמש ב Paypal , אמצעי תשלום שמאפשר החזר כפסי מהיר ופחות מסוכן מכרטיס אשראי, לפחות עד שהיחסים העסקיים עם נותן השירות מתבססים ונוצרים יחסי אמון בין הצדדים.
- בדיקות רקע- חיפוש חומר באינטרנט לרבות ביקורות על טיב השירות ושיחת התרשמות עם נותן השירות.
- בחינה של האתר-פלטפורמת המכירה היא “תעודת הזהות” של הספק. תבחנו עיצובים, תבדקו תכנים, תחפשו סתירות .
- · “עשה לך רב”- קיבלתם שירותים ואתם שבאי רצון? תישארו עם הספק.