סושיאל ישראל מתחייבת למחירים הכי זולים

האשטאג (Hashtag) – כלי שיווקי האשטאג (Hashtag) – כלי שיווקי

האשטאג (Hashtag) – כלי שיווקי

18 אוגוסט, 2019by Leave your thoughts
  Hashtag (תגיות הקבצה בעברית) נולדו ברשת החברתית “טוויטר” בשלהי העשור הקודם (הוצגו לראשונה ב 2007). כדרכם של רעיונות טובים, תגיות ההקבצה פרצו את הגבולות הווירטואליים של “טוויטר” וכיום נעשה בהן שימוש בכל הרשתות החברתיות . הרעיון הבסיסי, שעומד מאחורי ה Hashtag הוא קטלוג: חיפוש/לחיצה על המילה/ נושא המקוטלג יוביל לרשימה של כל הערכים המקוטלגים תחתיו (פוסטים,ציוצים). הדרך ליצור האשטאג פשוטה ומהירה- הוספת הסימול סולמית (#) לפני מילת הקישור או הנושא , הנושא נכתב בתצורה של מחרוזת מילים מופקדת בקו תחתון (#רק_תביאו_גביע). לאורך השנים התפתח השימוש בהאשטאג, כותבים רבים משתמשים בו לצרכים של הדגשה או סאבטקסט וכמובן לצרכים שווקים. האשטאג בפייסבוק בחינת האפקטיביות של תגיות ההקבצה ברשת החברתית האולטימטיבית- פייסבוק, מציגה אנומליה מרתקת. מצד אחד, שימוש נרחב בהאשטאג ומהצד האחר השפעה מינורית על החשיפה. את חוסר ההלימה מייחסים למספר גורמים:
  1. “שימוש יתר”, הרשת מוצפת בהאשטאג, תהליך שעיקר מתוכן את החלוקה הקטגורית היא הרעיון הבסיסי של תגיות ההקבצה.
  2. מיצוי המהלך של ההאשטאג, בפייסבוק, במילים אחרות (ובהשאלה מעולם השיווק)- דעיכה טבעית ,שתוביל לסוף חיי המוצר.
  3. אלגורתמים החיפוש של פייסבוק, לא זקוק לתגיות ההקבצה כדי לזהות מילות מפתח בפוסטים.
האשטאג באינסטגרם בניגוד לחוסר האפקטיביות בפייסבוק, ההאשטג אפקטיבי מאד בהקשרים של טוויטר ואינסטגרם. טוויטר, איננה שחקנית משמעותית בנוף הרשתות החברתיות בישראל, אלא בעיקר נחלתם של פוליטיקאים, עיתונאים וידוענים. השורות הבאות יתייחסו ליישום של ההאשטאג באינסטגרם ,ובהן ננסה לנפק כללי אצבע ותובנות שיסייעו לכם ליצור האשטאג אפקטיבי.תוכן– עבודת הכנה קצרה בכדי לענות על שאלות כמו : באילו האשטאג משתמשים המתחרים/ מוצרים מתחרים? מהן מילות החיפוש הרלוונטיות? האם ניתן לשלב מילות חיפוש עדכניות (למשל סלנג עכשווי) ולהישאר רלוונטיים? מיקוד -ניתן להשתמש בכמה עשרות מילים, רצוי להשתמש במילים בודדות. שלח לחמך– מהן תגיות ההקבצה הנפוצות בקרב קהל היעד? האם ניתן לרתום אותן לטובתכם? ככל שקהל היעד מפולח בצורה טובה יותר כך גדל הסיכוי להפוך אותו ללקוח פוטנציאלי . ככל שתצליחו לגשר בין עולמות תוכן (שאינם בהכרח קשורים) ולא בדרך מלאכותית (מדי) כן ייטב. יחד עם זאת, שימוש בתגיות הקבצה “פופולאריות” שלא קשורות לקהל היעד שלכם אינו אפקטיבי. מינון ונראות– אל תציפו את הפוסטים בהאשטאג , לא אפקטיבי, משדר “נואשות” ומעורר אנטגוניזם מצד הקורא . חשוב לדעת, ניתן להשתמש בהאשטאג בתגובות. האשטאג על בסיס מיקום גאוגרפי– יישום נוסף ומעניין, לצורך ההמחשה – תיוג של חנות יינות איכות בתל אביב על בסיס גאוגרפי ההאשטאג #תל_אביב יעלה את סיפורה. #Social Israel אנחנו ב Social Israel, פחות עוסקים ביישומי תגיות ההקבצה בפועל (אם כי צברנו ידע רב בנושא). אצלנו, תוכלו לרכוש תוצרי אינסטגרם כמו לייקים , עוקבים ותגובות ישראליים איכותיים תוך כדי שמירה על דיסקרטיות הלקוחות. תנסו, ולא תצטערו! Social Israel
×כיצד נוכל לעזור?